NEWS


Read the latest and greatest from our team here!


De 6 stappen om je digitale schap te optimaliseren bij retailers


Fysieke winkels investeren veel in de positionering van een product of merk. Het uiteindelijke doel is om de consument tot aankoop te overtuigen. Zowel het design als productomschrijving en positie in het schap is hierbij cruciaal. In de wereld van het online winkelen is dit niet anders. Door de verschuiving van offline naar online wordt […]

Read more

Black Friday bij Etos: win voor consumenten, leveranciers én Etos.


Het uit de VS overgewaaide sales festijn Black Friday is niet meer weg te denken uit het  Nederlandse retaillandschap. Consumenten wachten geduldig met hun Sinterklaas- en Kerstinkopen om deze tijdens de Black Friday week met grote kortingen in te kunnen slaan. En de populariteit stijgt nog elk jaar. Zo werd er in 2019 gedurende de […]

Read more

Drie lessen die Retailers kunnen leren van Publishers


Het was 25 oktober, 1994. De dag dat publishing veranderde. AT&T plaatste de eerste betaalde banner op HotWired.com. Een digitale revolutie later is er sinds ‘94 een hoop veranderd in het publishing landschap. Maar wat kunnen retailers leren van de innovaties van publishers? In dit artikel opperen we 3 lessen die retailers kunnen leren van […]

Read more

Retail Media innovatie bij Albert Heijn door gebruik van tech & data


De tijd dat retail media alleen wordt geassocieerd met marketplaces zoals bol.com en Amazon is voorbij. Retailers timmeren nu ook hard aan de weg om steeds meer geavanceerde advertentiemogelijkheden aan te bieden op hun online platformen. Bij Albert Heijn zorgt Albert Heijn Media Services (AHMS) hiervoor. In dit artikel lees je hoe zij samen met […]

Read more